when I came to Spain, and I saw people partying

godermorgon! och det är sant, vaknade inte förrän 1,5 h sedan. det har väl inte hänt på år och dar att jag sover längre än till 13, men så är Spanien lite udda också. det blev ju utgång igår som planerat, vi var väl framme vid baren vid 21.30 nånting. efter några timmar for vi och åt middag (!), och sedan väntade den riktiga utgången. vid 4.30 kanske så gav vi upp, och for och åt churros (friterad deg, typ långsmala munkar, doppade i smält blockchoklad - slemmigt men mättande). när klockan var 6, och metron äntligen började gå igen, drog jag mig hemåt och stupade isäng. det tar på!
idag, om en stund, ska vi bege oss in till stan. på schemat står Pradomuseet och Reina Sofia-museet. jag älskar att vara student här nere, för då går man in gratis på båda två alla dagar i veckan. helt underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0