"Don Quijote ville inte frukostera, eftersom han som sagt beslutat att leva på läckra minnen."

FREDAG. känns overkligt. har suttit hemma och pluggat hela dagen, läst Don Quijote mest. asrolig bok. om den inte vore skriven på fornspanska.
efter en jobbig pluggdag for jag och Af och åt, inte riktigt som vi tänkt oss men det funkade ändå. proppmätt, i riktigt koma, kom jag hem och fortsatte sy evighetsklänningen. och den är änteligen klar! sitter som en smäck, och är faktiskt riktigt fin. jag är definitivt redo för finsittning imorgon, så taggad!
just det, igår shoppade jag och madre hela dagen, länge sedan. jag som inte letade efter något hittade både en kimono/kofta och en långkjol. känns som en utmaning! hade lite ågren idag när jag skulle till Uni och hämta en bok, men jag drog på mig kjolen och kände mig fabulous! kände mig ungefär som Cathy i Svindlande höjder, eller Scarlett O'Hara. KUL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0