segunda mano

hola!  nu har livet dragit igång på riktigt, och imorgon väntar första skoldagen.. huvva!
idag var det loppis för hela slanten, jag och mor tog vårat pick och pack och drog iväg till Nolia för att bli av med lite krafs. det gick riktigt bra, och jag fick ihop en hel del pengar. härligt! såklart fyndade jag även något, som alltid, och denna gång blev det denna smått porriga lampa. passar perfa på pilis!
senare på kvällen for vi och tittade på Gustavs fotbollsmatch, den näst sista för säsongen, i riktigt skitkallt väder.. herregud, det är verkligen höst nu.
efter det tog jag och Bruce en kvällspromenad, och han är helt fenomenal den katten. utan att leda honom rätt mer är några gånger (mest bort från gårdar) så lyckades han själv gå runt kvarteret och in på gården igen. smidig!
nu är det en slagen hjälte som ligger i sin fåtölj:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0