+ - 0

Var med Brucen till veterinären idag, det var dags för kastrering. Det blev lite vaccinering också, alltid bra. Jag hade ingen aning om hur det skulle gå till, så när jag såg honom segna ner efter att ha fått sövande medel och veterinären bad mig komma tillbaka en timme senare kände jag överläppen darra. Så, jag dämpade ångesten med shopping. Medans Bruce blev av med två saker, införskaffade jag två andra. Dels en lampa, ett sjukt impulsköp. Den var billig och orange, det var det enda som behövdes. Sen så köpte jag mig ett nytt träningslinne, eftersom jag nu varit på gymmet 25 ggr sedan den 18 januari! Älskar mitt belöningssystem, och jag älskar linnet från Röhnisch! Åh, rosa, åh, spets.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0