alla goda ting är tre

först: kolla in världens finaste lilla katt. och jag säger lilla, för han har blivit mycket smalare nu när han lider. han skriker nämligen bara efter kattdamer nuförtiden, den senaste månadesn ungefär. driver matte till vansinne, sömnbristsvansinne. men har man dom där ögonen blir man ju såklart förlåten bums.

sedan: vad händer med vädret? helt sinnessjukt underbart. sörjer lite att jag som vanligt inte åkt lika mycket bräda som jag hade planerat. förhoppningsvis finns chansen fortfarande. MEN, jag älskar asfalt.

sist: idag hade vi redovisning för vårat temaprojekt, där vi skulle sticka/virka något och placera ut det i lärarhuset. så om någon har svängarna förbi och vill se mitt "verk" (host) så hittar ni blomrabatten centralt i fiket. men gör det helst inte.

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0