piso propio

har sålt min själ till Bostaden. jag trodde på något sätt att det inte skulle hända, men det känns nu helt ok. alltså, det som hänt: jag har blivit med EGEN LÄGENHET! det kan verka som en bagatell, men jag har ALLTID hyrt i andra hand, det har alltid funnits ett slutdatum för min vistelse någonstans. nu bestämmer jag helt själv, och på grund av detta ska jag till och med adressändra!
den 1 oktober blir denna lilla plutt färdigbygggd, och min. det enda som stressar mig lite (utöver att inte längre bo nere i centrum) är att den är nästan hälften så stor (30,5 kvm) som min nuvarande lägenhet. hur ska jag, Bruce och alla skor få plats? å andra sidan kanske det är optimalt, eftersom jag så smått lider av omvänd klaustrofobi - jag ÄLSKAR trånga utrymmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0