höjdpunkten

OSCARSGALAN BÖRJAR OM 8 H OCH SOM JAG HAR LÄNGTAT! i veckor har jag taggad inför denna nu ganska etablerade tradition för mig, och jag har aldrig varit så förberedd som i år. jag har läst på, vet vilka som tros vinna, och jag har sett några av de filmer som tippas ta hem storpriserna:
 
  • Cloud Atlas
  • Lincoln
  • Les Miserables
  • Flight 
  • Hitchcock
  • Anna Karenina
  • Silver Linings Playbook
  • Life of PI
 
alla filmerna är bra, vissa bättre än andra (Anna Karenina och Cloud Atlas) men det är inga storskrällare tror jag. åh, om ändå filmerna kunde vara som de var på 90-talet när de episka filmerna vann priserna (När lammen tystnar, Titanic etc.) det var väl bättre förr? hur som, nu väntar några timmars sömn, promenad och sedan bara väntan! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0