Ser como ellos

Så, efter att ha varit på sjukt intensiv och lång och underbar fest igår så vaknade jag.. Pigg och fräsch. Inte vad jag väntade mig. Trodde absolut att jag skulle vara väldigt väldigt trött eftersom jag kom hem ett tag efter 03 imorse. Men, tur var väl det för då kunde jag följa med madam forsberg på loppisrunda. Vi började i Stöcksjö på Mattex Antik, inga fynd. Vidare till PMU:s loppis, inga fynd förutom en varmkorv - välbehövlig. Innan dagen var till ända lyckades jag ändå fynda tre ljuslyktor och två spanska böcker. Dagens bästa fynd var dock baconchipsen och hockeypulvret. Kul att jag har samma snackssmak som en 13-årig, finnig tonårspojke. Inget kex och ost-trams här inte.

+äntligen testat Ängens pizza. Bra skit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0